Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äitini haimakasvain leikataan ensi tiistaina ja mua pelottaa suunnattomasti kuinka käy! :((
Hei Hennarii80Minun appiukkoni (yli 70-vuotias tuolloin) toipui haimaleikkauksestaan ihan hyvin, ja hänelläkin takana oli jo mm. sydämen ohitusleikkaus. Vaikeinta oli sopeutua elämään avanteen ja pussin kanssa, mutta tämä taitaakin olla jo äidillesi entuudesta tuttua? Nyt kun sytostaatteja ei ole päällä, voi toipumista nopeuttaa kalaöljykapseleilla, joita voi ottaa kaksikin päivässä. Toivon Sinulle kaikkea hyvää ja äidillesi suojelusenkeleitä mukaan.
T. Karhutar
- Äitini haimakasvain leikataan ensi tiistaina ja mua pelottaa suunnattomasti kuinka käy! :((Hennarii80
- Re: Äitini haimakasvain leikataan ensi tiistaina ja mua pelottaa suunnattomasti kuinka käy! :((Karhutar
- Re: Äitini haimakasvain leikataan ensi tiistaina ja mua pelottaa suunnattomasti kuinka käy! :((Tiinahan