Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Miten te jaksatte?
Hei,Vaikeaa se onkin. Huoli rakkaasta ja läheisestä, se tuska ja ahdistus..Välillä todellakin tuntuu, että ei kertakaikkiaan ole enää voimia. Se täytyy kuitenkin uskaltaa myöntää itselleen. Kukaan meistä ei ole mikään superihminen. Täytyy ottaa aikaa itselleen ja muistaa pitää huolta myös siitä omasta itsestään. Muuten ei jaksa olla toisen tukena. Mene juttelemaan ammatti-ihmisten kanssa. Minä kävin. Ja vaikka pohjalaisena olen aina ollut sitä mieltä, että mitä sitä muille, niin oikeasti se auttaa. Saat uudenlaista näkökulmaa ja perspektiiviä asiaan. Ei siihen jaksamiseen mitään yhtä reseptiä ole olemassa, mutta minä ajattelin aina sekä äitini että mieheni kohdalla, että jos he jaksavat kyllä minunkin täytyy. Ja jotenkin, jostain ihmeen kummasta niitä voimia annetaan juuri silloin lisää kun ne tuntuvat loppuvan. Oikein paljon lämpimiä halauksia Sinulle ja jaksamista.
- Miten te jaksatte?Marxa
- Re: Miten te jaksatte?Tara
- Re: Miten te jaksatte?ninnu72