Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Lymfooma?Haima, maksa ja vatsa.
Kiitos todella paljon teille kaikille kun olette jaksaneet kirjoitella.On hyvä kuulla että pahastakin syövästä on mahdollisuus parantua ja toivon että näin käy veljeni kohdalla,hänellä on pieni poika ja vaimo jotka tarvitsevat häntä ja myös minä tarvitsen ja vanhempamme.Toivon vain että hän jaksaa taistella vaikka se olisikin vaikeaa.
Tiedän sen että häntä ei voida joka tapauksessa enää leikata joten toivon hartaasti että hoidot auttavat.
Olen vain aina ajatellut että kun on haimaan ja maksaan levinnyt syöpä että paraneminen on vaikeaa...mutta varmasti riippuu henkilöstä.
En olisi uskonut että meidän perheelle tapahtuisi näinkin kauheaa mutta tässä sitä ollaan.
Pidän itse toivoa yllä ja kannustan veljeäni taistelemaan eteenpäin.Aina täytyy olla pienikin toivonkipinä koska se auttaa jaksamaan eteenpäin.
Tiikeri84
- Lymfooma?Haima, maksa ja vatsa.Tiikeri84
- Re: Lymfooma?Haima, maksa ja vatsa.Tiikeri84
- Re: Lymfooma?Haima, maksa ja vatsa.Hennarii80
- Re: Lymfooma?Haima, maksa ja vatsa.Hennarii80