Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Isän syöpä keuhkosyöpää - hoitoja ei aloiteta
Hei! Luulempa ymmärtäväni, mitkä ovat sinun tuntemukset juuri nyt...Olet varmaan vielä niin järkyttynyt ettet tiedä, mitä ajatella...Minulle kävi ihan samalla lailla isäni keuhkosyövän kanssa. Tieto tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta! Jo diagnoosi syöpä sai karvat nousemaan pystyyn, mutta kun siihen vielä lisättiin, että mitään hoitoja ei aloiteta, niin tuntui, että maailma romahtaa...Sain vain kysyttyä, että kuinka kauan isällä on elinaikaa jäljellä? Johon lääkäri vastasi 1-2kk. Tasan 6vkoa isä eli sen päivän jälkeen...Olin itse sen 6vkoa myös sairaslomalla, sillä minusta oli tärkeämpää viettää ne viimeiset pvät isäni kanssa. Se 6vkoa, mitä isä vielä eli oli myös minun elämäni raskaimmat 6 viikkoa. Olen vieläkin hyvin surullinen, mutta alkanut ymmärtää, että elämän on kuitenkin kaikesta huolimatta jatkuttava, vaikka voimat ei vielä tahtoisi riittää...Mieheni ja ystävieni suuri tuki on se mistä ammennan voimaa jatkaa eteenpäin. En voi muuta sanoa kuin tukekaa toinen toisianne tämän sairauden keskellä ja voimia hirveän paljon sinulle!- Re: Isän syöpä keuhkosyöpää - hoitoja ei aloitetashokki