Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Kuulumisia äitini munasarjasyövästä
Ihanaa lukea, että vuoden päästä toteamisesta ollaan niin hyvässä jamassa kuin teillä. Osataan elää syövän kanssa ja nauttia kesän tulosta.Äitini (v.1999 leikattun) rintasyövän todettiin joulun jälkeen levinneen keuhkoihin ja nyt hoitojakso sytostaatteja (pillereinä) on tältä erää ohi. Nyt jatkettaisiin hormoneilla...
Asun äidistäni n. 300 km päässä ja sopeutumiseni tähän äidin yllätäväänkin sairastumiseen on ottanut lujille. Viimeksi olin äitienpäivää viettämässä ja ihan säikähdin, kuinka äiti oli laihtunut ja väsyneenkin näköinen (minun silmissäni.) Onneksi hänen sisarensa asuvat ihan lähellä ja käyvät hänen luonaan päivittäin. Minäkin soittelen (ehkä liikaakin) ja puhelimitse hän on vaikuttanut pääosin virkeältä.
Toivon totta vie, että hän osaisi ja saisi nauttia vielä elämästä pitkään kanssamme ja toivoisin voivani olevani enemmän tukena, mutta olen itse jotakuinkin rikki. Silloin aikoinaan kuulin alkup. rintasyövästä vasta leikkauksen jälkeen, eikä minulle se jäänyt mieleen uusituvan uhkana, vaikka äidilleni se on sitä saattanut olla.
Toivokaamme kaunista kesää ja mahdollisimman hyviä vointeja kaikille.
- Re: Kuulumisia äitini munasarjasyövästäPiip