Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Haimasy�p�

Heippa!!

Empäs ole kirjoitellut aikoihin. Isälläni haimasyöpä todettu 12/2005. Hoidot aloitettiin 1/2006. Kaksi kertaa on jäänyt hoito ottamatta, kun valkosolut ovat olleet huonot.
Tänään isäni voi sairauteensa nähden hyvin. Syöpä levinnyt maksaan, jonka vuoksi toinen sytostaatti vaihdettu uuteen, maksaan kohdentuvaan. Olen niin onnellinen isäni puolesta, niin monet ovat joutuneet jättämään elämän kesken, nopeasti diagnoosin saatuaan. Kuolemaan suhtautuminen on muuttunut sairauden myötä. Alku oli SHOKKI, toki sitä se on vieläkin, mutta kuka lähtee koskakin ja minkä syyn takia, sitä emme onneksi, suureksi onneksi tiedä. Elämä pitää elää päivä kerrallaan , nauttimalla juuri siitä hetkestä!!!
Minä olen päättänyt että isäni on yksi niistä muutamasta prosentista, jotka elävät vielä monen monen vuoden päästä.
Sitä paitsi tiedän tarinan, jossa haimasyövästä on on parannuttu.Em asiat antavat minulle voimaa, en kuitenkaan unohda todellisuutta...
Toivon että tämä auttaa teitä, joilla nyt asiat eivät ole mallillaan, toivo elää, meillä kaikilla.
Ei surra silloin kun ei ole surun aika...

haima | 10.11.2006 klo 19:58:30