Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: isän aivosyöpä
Hei!Minun isäkin sai tietää tammikuussa että oli samalainen aivokasvain niinkuin sinun isä.Olin myös aivan masentunut ja olin niin loppu. Isälläkin leikkaus meni silloin hyvin ja varmaan 90% kasvain saattiin pois.Kasvain oli muuten tosi iso 6x5cm. Sädehoito myös jatkui hänelle 30kertaa..Itse en paljon nukkunutkaan silloin. Ja lääkärit ei paljon toivoa antanut isälle. Sädehoito ei kuulemma auttaa. Olin niin varma että isä ei selviä. Sädehoiton jälkeen isä masenntui kauheasti ja ei jaksannut enää puhuakaan jne jne.Oli paljon muutakin..verenmyrkytys..veritulpa jalassa..sokeriarvot korkea..verenpaine liian matala..Joka asiasta olin koko ajan lääkärien kanssa puhumassa.Jotkut tosi ystävällisiä jotkut taas ei..Hoitajatkin (ei kuitenkaan kaikki)oli jotkut niin epäystävällisiä. Yritti saada minua uskoa ettei ollut mitään tekemistä enää..Oli raskasta se aika.Sinullekin varmaan niin voi käydä..Älä kuitenkaan anna periksi.Ole isällesi tukena ja anna hänelle toivoa.
Kuitenkin isä nyt on palaamassa takaisin tänne meille..On aivan uskomatonta.Ja kasvain ei näykynyt enää ,ainakin viellä röntgenissä.Isä on nyt kuntoutuksessa pietarsaaressa..Kaikki joutuu opettaa uudestaan..kävellä..pukee..syödä jne jne.Puhua hän nyt on alkanut.
Kirjoitin saksaan.Kun luulin että isä ei selviä..Siellä kuulemma hyvä uusi jatkohoito ja monta parantunut.
Tiedän että sinulla raskasta.Tiedän oikein hyvin sen.Toivon kuitenkin että elät päivä kerrallaan..eikä ajatella eteenpäin pahin mitä voi tapahtua..Ajattele nyt on kuitenkin niin hyvät hoidot. Älä ikinä anna periksi.Ajattelin silloin kaikkea paha ja olin sitä varten niin masentunut enkä pystynyt nukkua yöllä. Tarvitset kuitenkin itsekin voima että jaksat.Minun isä nyt voi niin hyvin vaikka on paljon kaikkea tapahtunut..Toivon teille kaikkea hyvää.Ja kirjoita jos tarvitset kysyä jotain ehkä voin autaa.
T.nette
- isän aivosyöpäKatri.L
- Re: isän aivosyöpänette
- Re: isän aivosyöpäKatri.L
- Re: isän aivosyöpänette
- Re: isän aivosyöpämatilda72
- Re: isän aivosyöpämatilda72
- Re: isän aivosyöpäminä vain
- Re: isän aivosyöpäminä vain