Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äitini munasarjasyövän hoitoa jatketaan Caelyxillä
Minua riipaisi syvältä kun luin äidistäsi. En pystynyt edes vastaamaan aikaisempaan viestiisi. Itse sain terveen paperit elokuussa. En ymmärtänyt sanaa terve vaan olin ajatellut tämän olevan ohi toistaiseksi.Eka jälkitarkastuskin on koettu. Siellä ei löytynyt mitään ylimääräistä. Sitten pystyin jo ajattelmaan että ei ainakaan vielä. Ymmärrän että äidistäsi on tuntunut tosi pahalta kun hoidot jatkuvat. Sitä ajattelin itsekin että 6 hoitoa ja sitten se on ohi. Viimeisen hoidon jälkeen oli pieni epäily että hoitoja jatketaan. Se tuntui kurjalta. sitten ne eivät jatkuneetkaan ja taas tuntui "kurjalta". Oliko tämä nyt oikein?
Luin eilen illalla sen Ulla Puistolan kirjoituksen. Siinä oli karua totuutta tästä sairaudesta.
Tänään luin Ykkös-lehdestä hyvän kirjoituksen siitä miten meistä ei kuitenkaan kukaan tiedä päiviemme määrää. Ja siksi pitäisi elää kuin tämä olisi viimeinen päivämme. En tarkoita mitään irtiottoja ja iloitteluita vaan aivan tavallisista pikkuasioista nauttimista.
Onneksi äidilläsi on noin ihana tytär joka välittää. Oikein paljon voimia sinulle ja äidillesi.
- Re: Äitini munasarjasyövän hoitoa jatketaan Caelyxillämeikku
- Re: Täydennystä edelliseenKarhutar