Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Muutosvalmennusta
Olen tässä pohdiskellut syöpäsairaan rinnalla eläessäni, että mikä se oikeastaan minua omaisena eniten pelottaa tässä sairaudessa. Se on muutos! Syöpä muuttaa perhettä, perheen välisiä suhteita, tulevaisuuden suunnitelmia. Kuinka paljon helpompaa elämä olisi, jos se olisi saanut jatkua tutulla ja turvallisella linjalla. Mutta kun tuntematon muuttuja, sairaus, astuu kuvaan, ei mistään enää voi olla varma.Me syöpäpotilaiden omaiset tarvitsisimme "muutosvalmennusta". Muutosvalmennuskursseja on työelämä tulvillaan, mutta miksei sellaista voisi järjestää myös meille syöpäomaisille, sellaista henkistä muutosvalmennusta! Vai onko se mahdotonta, koska kaikki syöpätarinat ovat erilaisia, kahta samanlaista syöpää ei ole? Kuinka moni syöpäpotilaan omainen kaipaisi itselleen tälläistä henkistä muutosvalmennusta, olenko minä ainoa?
- Muutosvalmennustasuvi06
- Re: Muutosvalmennustaelokuu
- Re: Muutosvalmennustaellinoora