Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: vatsakalvon karsinoosi
Siinäpä se kun keväällä tauti todettiin ja hoidot aloitettiin syöpä oli levinnyt välikarsinaan ja silmiin.Kuukauden sädetyksen ja viikon syton jälkeen itse primaarikasvain huomattavasti pienentynyt ja silmien etäpesäkkeet melkein kadonneet.Nyt sitten tullut nämä muut metarit samojen sytojen aikana eikä hoitoja vaihdeta,se kummastuttaa.Täytyy sanoa että mies on tosi urhea,hiljaisemmaksi tietysti käynyt.Uskottiin kyllä kovasti että tästä selvitään huonoista ennusteista huolimatta.Täytyy kai vaan yrittää hyväksyä ettei ole parannuskeinoa,mies ei kyllä sitä ajatusta hyväksy ja pelkään että hän romahtaa kun tajuaa tilanteen.Ei ole itse lukenut mitään tähän tautiin liittyvää,enkä ole raaskinut kertoakaan.Luulen että auttaa häntä kun toivo on yllä.Niin ja kyllähän ihmeitä tapahtuu.Siskoni mies sairastui 20vuotta sitten keuhkosyöpään,puolivuotta annettiin elinaikaa ja elää tänäpäivänäkin ja saanut vielä kaksi lastakin.- Re: vatsakalvon karsinoositytyrna
- Re: vatsakalvon karsinoositoukotyttö
- Re: vatsakalvon karsinoosiKarhutar
- Re: vatsakalvon karsinoosiaari
- Re: vatsakalvon karsinoosiKarhutar