Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Kova selkäkipu äidilläni :( lukisitteko ja kommentoisitteko kiitos
niin,laitan nyt tällaisen aloituksen vaikka tuon äitiäni koskevan selviytymistarinan juuri kirjoitin muutama pvä takaperin<3Pelko on vaan kokoajan takaraivossa ja huolestun kovasti kun äidille tulee jotakin uusia kipuja tai oireita:( menetyksen pelko hiipii heti mieleeni tuskaisena:(
Äidllä on nyt kuukauden päivät ollut kovaa selkäkipua,olen ymmärtänyt että alaselässä. yöllä kun nousee sängystä ja menee takaisin,pääsee kiljahdus kivusta:( äidillä on niin surkeesti,että ei pysty kun yhdellä kyljellä nukkumaan,se on ainut asento. vatsalla on avannepussi ja siihen viereen tullut tyrä,samalla puolella on tullut myös haiman leikkausarven kohdalla iso tyrä. nukkuminen äidllä siis todella vaikeaa! olenkin miettinyt että olisiko selkä vain rasittunut tästä yhdesä asennossa nukkumisesta vai olisiko selkäkivussa kyse nyt jostain vakavammasta?? pelkään!!!:(
mä olen niin surullinen äidin puolesta,hän on joutunut kärsimään ja kestämään NIIN paljon! nyt on sellainen asia,että glaukooman vuoksi näkö on todella heikko,lyhyessä ajassa mennyt huonompaan. äidin jalat on myös kovin heikot.
on silti ihanaa kun äidillä on huumoria,sillä hän jaksaa ja taistelutahtoa elää!<3
Aurinkoa teidän jokaisen päivään toivotan!:)
- Kova selkäkipu äidilläni :( lukisitteko ja kommentoisitteko kiitosHennarii80