Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Lapsenlapseni leukemia
Heikiitos , että vastasit, tuntematon ystäväni.Enpä ol vielä muualta apua hakenutkaan kuin täältä. Tiedät varmaan tunteen , ettei kaikille voi edes puhua tai aika ei ole sopiva, eikä haluais olla rasitteena ihmisille omien ongelmia puidessa?Tarkoitin ettei voi puhua sitä , että tuntuu etteivät ymmärrä mistä puhun kun eivät ole itse läpikäyneet mitään vastaavaa. tämä sähköposti on siitä hyvä ettei katso aikaa vaan voi kirjoittaa silloin kun siltä tuntuu. näitä "yksinolon" hetkiä kun väistämättä on .
ensinnä haluaisin kysyä miniästäsi , jos sallit? Toivottavasti hän selvisi taudista voittajana ? Miten ihmeessä Sinä jaksoit olla mukana myötäelämässä ja auttamassa? Nähdä lapsen hätä ja kärsimys on pahinta mitä tiedän, vaikka elämä on antanut minulle kaikenlaisia sairauksia ympärille, tämä on pahinta.
Uskon , että sinäkin olet kokenut samanlaista huolta ja kärsimystä kuin minä, mikä sai sinut jaksamaan ?
yst terveisin Merja
- Lapsenlapseni leukemiaMummi vaan
- Re: Lapsenlapseni leukemialiisabet
- Re: Lapsenlapseni leukemiamummi 2
- Re: Lapsenlapseni leukemialiisabet