Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

APUA! Robotilta loppuu pian keinot!

jatkuu....

Oho, tila loppui.
Eli elämäni on niin hetkistä että en millään pysty repeämään joka paikkaan. Isä käy katsomassa äitiä kyllä ja kuskaa mutta tekee keikka hommia ja on milloin missäkin päin suomea. Äiti sanoo aina että pärjää kyllä ja kyllä hän varmasti ymmärtääkin että en pääse useasti katsimaan häntä vaikka haluaisin anoa virka vapaata ja kysyä pankista josko asunto lainan saisi jäihin vähäksi aikaa. Kaipaisin nyt apua ihan kädestä pitäen että saisi äiti mitään tukihenkilöä muuta kun jonkun oman kaverinsa, (vaikka tietääkseni kukaan ei ole edes sairaalassa ollut häntä katsomassa)joka olisi ns. olka pää ja kuka on se henkilö joka vastaa minulle ja äidille kysymyksiin joita ihmettelen esim. lääkkeistä tai miten kotona ollaan, esim, voidaanko lähteä jonnekin elokuviin ym. Äidiltä rupeaa ilo hiipumaan silmistä ja ymmärrän sen. Mulla on kamala olo kun haluaisin tukea mutta kun ei aikani riitä. Mua ahdistaa ja pelottaa koko asia niin paljon että en kykene oikein hakea apua koska tiedän että romahdan ja saankin, mutta jotta jaksan tyttäreni hoitaa niin tuntuu et pakko jaksaa vaan. Minulla on paljon ystäviä ja sukulaisia että kyllä saan lapsen hoitoon mutta ei sitä aina viitsi pyytää ja jokaisella on omat murheensa. Kyllä kaverit kuuntelee kun itken pelkoani heille mutta mulle tulee tunne ettei ne ymmärrä mitä hullun homaa mun elämä on kun ei niillä lapsiakaan ole. Olen pystynyt sanomaan äidille kerran kun hän eka kerran kertoi sairastavansa 2v sitten että kyllä me isän kanssa tuetaan tuli mikä vaan ja silloinkaan en itkenyt. Mulla on olo että äiti on sairas ja mun pitää olla vahva!
Tietääkö kukaan että onko olemassa joku laki attä jos vaadin että saan olla töistä pois vaikka 3kk jos äidille ruvetaan ennen joulua tekemään siirtoja et pystyisin olemaan hänen tukena joka päivä,lapsenhan voisin hoitoon viedä päiväksi. Joskus ohimennen mainitsin pomolle niin hän sanoi heti että ei se ole mikään syy olla pois. Isä on aika suomalainen jörö ja ei se pysty oikeen vaikeiden tilanteiden edessä edes olemaan, luulen että siksi se sinne töihin pakenee.
Äiti on nyt taas sairaalassa koska kuume nousee aina iltasin ja ei tiedetä aiheuttaako sen virus tai sitten se piikki hoito. on ollut jo viikon. Meillä on sairaalaan aina 70km matka.
En ole edes ehtinyt äidin sairaudesta lukemaan paljoa koska aika ei vain riitä ja kiinnostusta tietysi on. Kaeverilta kuulin tästä foorumista ja siksi tässä nyt kirjoitan, missä ei varmaan ole päätä eikä häntää... anteeksi se :)
Kaikki tieto ja apu otetaan vastaan, kiitos etukäteen!
kaksonen80 | 20.9.2007 klo 05:26:29