Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Aviopuolison jaksaminen

Nyt on vuosi ja 7 kuukautta siitä kun todettiin että miehelläni on jossain syöpä.Tutkimusten jälkeen selvisi sen olevan vatsassa eikä voida leikata.Sytostaatti hoidoissa käydään tällä hetkellä joka toinen viikko.Sanon että käydään koska olen aina mukana siellä,kun olen eläkkeellä niin on aikaa ja tulomatkalla olen kuskina.Mieheni vointi on mennyt huonommaksi tämän uuden lääkityksen myötä.Olen ajoittain erittäin väsynyt henkisesti,epätoivoinen ja myöskin itkuinen.Olen monesti mielessäni hautajaiset järjestänyt.On niin raskasta katsoa kun hänellä on kaikenlaisia vaivoja ja sitä yrittäää keksia keinoja millä auttaa.Huolehdin kaikista asioista.Mieheni ei tästä sairaudestaan paljon puhu,alussa ei olisi saanuut kertoa kellekkään.En tiedä onko yleistä että sairas on myös huonotuulinen,on kaikenlaisia , turhia riitoja tullut aivan joutavanpäiväisistä asioista ja se tuntuu pahalta kun hän on "jatkoajalla".Voimia ja jaksamista teille kaikille!
kesätyttö | 7.2.2011 klo 13:10:02