Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Hei.
Heissan.Nyt kun Karin tapaus alkaa olla reilassa tulee uusia ikäviä uutisia. Tuntuu, että tämä syöpä alkaa olla ja paha vitsi minun lähipiirissä...
Ukin eturauhasta on seurattu jo jonkin aikaa. Hän kävi sairaalassa tutkimuksissa ja hänelle aloitettiin hormonihoito. Mummi on tähän asti puhunut vain tulehduksesta, mutta tänään hän ilmeisesti unohti, että olen sairaanhoitaja ja osaan diagnoosit... Hän luki ukin epikriisin, siitä tutkimuskäynnistä ja luki sieltä, että "todettu aggressiivinen adenokarsinooma."
Aika yllättävää sinänsä vaikka olinkin jo ko. asian arvannut. Ja kun serkun avopuolisolla on ollut lymfooma, niin alkaa tuntuu, että elämä pitää mua ja mun lähipiiriä pilkkanaan.
No onneksi nyt on tuo Karin tilanne helpottamassa niin on aikaa rauhoittua... ja kyllä kai mä tuon ukin hommanki jo kestän...
T: Minna
- viesti hävinnyt?harmitalvi
- Arkistoidut viestit tulossaYlläpito
- Hei.Menniina
- Re: Hei.harmitalvi