Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Isälläni on parantumaton syöpä...

22 vuotta sitten isältäni leikattiin syöpä, jolloin se lähtikin, mutta nyt parina vuotena se on tullut takaisin.. Isä joutuu käymään useissa leikkauksissa, nyttenkin kaksi leikkausta lähes putkeen, kamalat kivut. Ja tieto, että syöpää ei voi pysäyttää, helpottaa vain leikkauksilla. Isku vasten kasvoja, ja lujaa. Olen vasta pian 22vuotias, tarvitsen isääni vielä elämässäni, en pysty käsittelemään tätä asiaa, minulla on koko ajan paha olla ainaisen pelon kanssa. Isä on minulle niin rakas, maailma todellakin romahti kun kuulin, ettei syöpää saada mitenkään pois kokonaan. Olen ollut aivan romuna, kiukkuinen ja vihainen, sisällä on niin paljon vihaa etten pysty järkeilemään sitä mitenkään järjellisesti. Minulla ei ole ketään kelle puhua, en oikein uskallakaan. Kaikki vain suuttuvat minulle olotilani takia, joka tietenkin vaikuttaa ympärilläni oleviin ihmisiin. Miten voisin hyväksyä asian, että.. no niin, kiertelen en pysty edes kirjoittamaan sitä.. Kaipaan apua, minulla on niin paha olla..
Evelyn87 | 21.12.2009 klo 08:08:59