Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Huomautuksia kaikesta mahdollisesta
Äidilläni on aivoihin metastasoinut keuhkosyöpä. Hän asuu saattohoitokodissa ja on myös aika kriittinen minua kohtaan. Minulla on aina sellaiset vaatteet päällä, jotka äitini haluaisi. Kuulemma puen ne siksi, että äitiä harmittaisi omat vaatteensa. Minulla on aina kiire lähteä pois, vaikka olisin istunut äidin vierellä koko päivän ilta yhdeksään asti. En käy koskaan, vaikka käyn päivittäin. Aina kun lähden kotiin, lähden pitämään hauskaa. Vaikka oikeasti kaadun sänkyyn lopen uupuneena. Kun mieheni soittaa minulle, hän soittaa hoputtaakseen minua kotii "Eikö se pärjää hetkeäkään yksin?" äiti kysyy vaikka mieheni soittaa kysyäkseen mitä toisi kaupasta kun en kuitenkaan jaksa siellä itse käydä. Ja kaikkea muuta mahdollista tämä "perkeleen paskiainen" tekee omistaessaan kaiken aikansa sairaalle äidillee. Haluan olla äidin kanssa, mutta kun tämä äiti ei ole se kenet tunne. Sydän itkee verta näiden syytösten jälkeen. Kun tekee kaiken minkä pystyy ja vielä vähän päälle toisen puolesta ja saa vastaukseksi syytöksiä ja haukkuja, ei meinaa jaksaa. Mutta aion silti jatkaa loppuun asti, koska rakastan äitiä ja tiedän , että hänkin rakastaa minua! VOIMIA!!- Huomautuksia kaikesta mahdollisestariksulainen
- Re: Huomautuksia kaikesta mahdollisestatötty