Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: ukillani on leukemia

Hei Mari,

en löydä sinulle sopivia sanoja, näissä tilanteissa tuntuu aina että ne katoavat. Toivoisin vain että pystyisin sanomaan jotain muuta kuin "voimia ja jaksamista" ja "olen pahoillani". Haluaisin löytää paremman tavan sanoa sinulle, että et ole yksin mummosi menetyksesi ja uuden huolesi kanssa ja toivon sinun löytävän apua tilanteesesi ja jaksamista sen kanssa mikä ikinä eteen tuleekin.

En tiedä onko sinulle laitettu jo yksityisviestejä, mutta suosittelen Sururyhmä-foorumia jos et ole sitä vielä huomannut. Olen itse saattanut hautaan monia rakkaitani, viimeisimpänä isäni ja tuntuu että tuon foorumin lukeminenkin tuo lohtua. Sieltä varmasti löytyy myös ihmisiä, jotka auttavat viesteillään. (Kiitos Tulppu, Salla, Tuulapirkko ja muut). Peloissaan ja surussa tulee monesti yksinäisyyden tunne, koska lähipiirissä ei välttämättä le ihmisiä, joiden kanssa asiasta voisi puhua. Saman läpikäyneiden ihmisten kanssa on helpompaa, minuakaan ei pidetty säälittävänä huomionhakuisea ihmisenä, vaan suruani oikeasti ymmärrettiin. Uskaltauduin itse tänne liian myöhään, mutta toivottavasti itse saat tätä kautta tarvitsemaasi apua.

Rakkaudella ja jaksamista toivoen,

anie
anie | 17.2.2007 klo 20:27:00