Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: mahasyöpä
Hei Krista-65, kirjoitin viestini epäselvästi, sillä olin tarkoittanut sen nimimerkille "elämä jatkuu". Olen pahoillani väärinkäsityksestä.Kirjoitit, ettet uskalla edes uneksia selviytymisestä. Yritä kuitenkin, sillä mahdollisuuksia on, usko pois! Sinun miehesi ei tarvitse olla niiden joukossa, jotka menehtyvät tähän pirulliseen sairauteen. Jos niin käy, et voi tietää sitä vielä tänään, joten miksi surra sitä nyt? Tottapuhuen, yritän näin "psyykata" itseäni, toivottavasti toimii myös sinulla. Ymmärrän täysin mielialasi ja pelkosi. Positiiviset ajatukset on välillä kaukana tästä hetkestä vaikka järki sanoo, että niitä tarvitaan.
Juuri tämän vuoksi olin iloinen lukiessani "elämä jatkuu" kommentin, sillä kaipaan selviytymistarinoita, tietoa siitä, että syövästä voi ihan oikeasti parantua, vaikka ennuste ei olisikaan hyvä... Välillä olo on niin h...tin toivoton ja pelottaa, tunne on jotenkin käsittämättömän avuton. Mutta silti, mieleen hiipii toivo ja yritän antaa sille tilaa!
Krista-65, millä lääkkeellä miestäsi hoidettiin (sytostaatti)? Vaihdettiinko nyt lääkettä?
- mahasyöpäkrista-65
- Re: mahasyöpäkikiki
- Re: mahasyöpäkrista-65
- Re: mahasyöpätytyrna
- Re: mahasyöpäTilhi
- Re: mahasyöpätytyrna
- Re: mahasyöpäkäpy
- Re: mahasyöpäSelinä
- Re: mahasyöpämarathon