Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Tietoa levinneestä paksusuolen syövästä

Kiitokset Helinä ja Tiina46 vastauksistanne.Kävin lukemassa "Vertaistuki"-keskustelun myös kuten Tiina46 minua kehoitit tekemään.Minulla ei ole ketään ystäviä jotka ovat käyneet läpi syövän kanssa taistelun ja sen takia tunnen olevani hyvin yksin. On niin hyvä saada lisää tietoa sairaudesta ja hoidoista sekä vertaistukea.Olen lähdössä viikonlopuksi vanhempieni luokse, asun aika kaukana heistä, ja sekin tekee asiat entistä vaikeammiksi.Äitini tuntuu tällä hetkellä olevan psyykkisesti alamaissa eikä ole edes varma siitä haluaako aloittaa taistelun ( Xelodan on ymmärtääkseni lääke jota hänelle on annettu ).Onko teillä neuvoja kuinka jotenkin "pehmeästi" saisin häntä motivoitua aloittamaan hoidon?Hän ilmeisesti pelkää haittavaikutuksia.En halua hänen ainakaan tässä vaiheessa vielä antavan periksi!Kuten Helinä niin hyvin totesit tämä on rankkaa aikaa mutta sitä kuitenkin vielä on!Olisi kiva jopa vaihtaa ajatuksia teidän kanssa vaikka henkilökohtaisesti meilaten jos olette kiinnostuneita.Mailiosoitteeni on:uskoxx@hotmail.com. Tulevan viikonlopun aikana en ehkä webbiin kerkiä mutta palaan taas asiaan ensi viikon puolella.Kiitos teille tähänastisesta tuestanne.Hyvää viikonloppua!Niin kauan on toivoa kun on elämää, eikös näin sanota!
epätietoinen ja -toivoinen | 16.11.2006 klo 21:22:34