Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: AINA ON TOIVOA

Hei,

Ihanaa, että saitte viettää noin normaalia elämää vielä tuon tiedon jälkeen. Minun miehelläni on maksasyöpä ja ennuste huono. On nyt ollut jo 3 kuukatta sairaalassa ja nyt mekin olemme ottamassa häntä kotiin kotisairaalahoidon turvin. Minua vähän pelottaa, mutta se on hänen tahtonsa. Äitini kuoli vajaa 2 vuotta sitten munasarjasyöpään ja nyt on tämä uusi taistelu edessä. Kovin raskaalta tuntuu, mutta kummasti ihminen saa voimia jostain juuri silloin, kun niitä tarvitaan. Onneksi mulla on läheisiä lähellä, että en ole yksin. Mieheni on niin huonossa kunnossa, että samanlaista "normaalia" elämää emme enää pysty viettämään, mutta ainakin saamme olla yhdessä perheenä. Meillä 13-vuotias tytär, jolle tämä on ollut todella rankkaa varsinkin, kun hän oli se joka löysi äitini silloin vajaa kaksi vuotta sitten, kun äidille oli aika tullut.
Tara | 20.4.2006 klo 12:15:01