Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Vertaistukea tarvitseva
Kiitos kaikille tähän mennessä viestiä laittaneille.Me ollaan miehen kanssa, sairauden uusiutumisen myötä, jonkin verran enemmän pystytty puhumaan asiasta ihan nyt viime päivinä. Se helpottaa tätä rinnalla kulkemistakin, kun tietää mitä toinen ajattelee ja voi sanoa, mitä itse miettii.
Itsessäni tunnistan tuon "liian avun tyrkyttämisen" eli hyvinkin voin välillä syyllistyä sellaiseen liikapaapomiseen. Se on vain minun tapani osoittaa, kuinka paljon mieheni minulle merkitsee ja ehkä myös kiertää sitä, ettei kaikesta uskalla ja osaa suoraan puhua. Semmoista taitelua se on, kuten "jaa mullako" nimimerkki kirjoittaa.
Miehellä on huomenna lääkärille aika ja kuullaan mikä jatkosuunnitelma on. Jännittää, pelottaa ym. Tämä on jotenkin niin rankkaa, kun tietää että yksi pieni lääkärireissu voi pyöräyttää elämän nurinniskoin...antaa valtavasti toivoa tai sitten mennään toiseen suuntaan. Mietin joskus, että väsyykö tähän pelkäämiseen ikinä, loppuuko se silloin vai mitä tapahtuu? Lannistua en halua, vaan uskoa ja pitää toivoa yllä. Välillä se onnistuu oikeinkin hyvin, välillä on huonompia päiviä.
- Vertaistukea tarvitsevaKatar67
- Re: Vertaistukea tarvitsevaMinttu73
- Re: Vertaistukea tarvitsevajaa mullako
- Re: Vertaistukea tarvitsevaKatar67