Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Äidilläni on tulehduksellinen rintasyöpä, joka on jo levinnyt maksaan.
Äiti on aina ollut tukenani elämäni joka vaiheessa. Olen itse sairastanut syöpäsairauden myös, joten tuki on ollut kullanarvoista. Nyt omassa sairaudessani on hyvä vaihe.. Ja elämä oli muutenkin hyvällä mallilla. Minulla on kaksi ihanaa poikaa ja hyvä mies.Äitini syöpä on hyvin aggressiivista lajia, joten paraneminen on lähes mahdotonta. Nyt ensimmäisen sytostaattihoidon jälkeen äiti on todella huonossa kunnossa.. Pelkään, että hän ei kestä näitä hoitoja! Äitini on 62v. Tilannetta vaikeuttaa lisäksi parin tunnin välimatka.. En voi olla koko ajan auttamassa. Onneksi isäni on äidin tukena.
Äiti ja minä olemme aina olleet todella läheisiä. En voi kuvitella miten elämäni voi jatkua ilman häntä. Läheisen ihmisen kärsimystä on vaikea seurata sivusta.. On niin voimaton olo!
- Äidilläni on tulehduksellinen rintasyöpä, joka on jo levinnyt maksaan.piparminttu