Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Uusia huolia:(
Voi,jukra..onpa teillä nyt kurjaa.Olet varmaan oikeassa että sytot ovat vieneet kunnon alas,silloin sitä iskee tosiaan kaikki mahdolliset pöpöt,erityisesti mahataudit eikä ne kaikki"mömmötkään" herkkua ole elimistölle.Sellaistahan se on tämän sairauden kanssa että pelko kulkee kaiken aikaa rinnalla kun jotain uutta tulee.
Eipä tuohon jaksamiseen taida kenelläkään olla varsinaista
poppakonstia,jostakin ne voimat vain tulevat kaikkeen tarpeelliseen vaikka olisi rankkaakin,se on oikeastaan aika ihmeellistäkin, kun luulee että"tää oli viimeinen pisara"niin kuitenkin sitä sitten taas jollain lailla jaksaa seuraavankin koitoksen.
Voimiahan se vie ja saattaakin olla että se tosi väsymys iskee joskus myöhemmin.
Onko sinulla ketään jonka kanssa voisit jakaa näitä asioita? Joskushan jo puhuminenkin hiukan helpottaa ja toinen voi löytää niitä myönteisiäkin asioita joita itse ei enää edes jaksa huomata...
Sairaalastakin saattaa joskus löytyä apua ,kannataisi ehkä kysyä..Onko äidilläsi esim.oma hoitajaa..
jospa sieltä saisi vastauksia kysymyksiin.Siellä ei niitä helposti tyrkytetä jos ei itse kysy.Sinne voi ottaa yhteyttä vaikkei äitisi siellä olekaan tällä hetkellä.
Itse soitin joskus syöpäyhdistykseen kun joku asia askarrutti,en muista sainko varsinaisesti apua mutta oli hyvä jutella kun ymmärrettiin mikä huoletti.
Pidetään peukkuja että äitisi vointi kohenee ja tulee selvyys
kaikkiin kysymyksiin.(Epävarmuus on kaikkein nakertavinta.)
Voimahalaus -ja ajatus sinulle ja äidillesi.:)
- Uusia huolia:(neeta
- Re: Uusia huolia:(soikku