Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Tuomio tuli
Hei, olen hyvin pahoillani teidän puolestanne.Hyvä asia on, että sairastuneen kunto on vielä hyvä, hän voisi mahdollisesti saada apua tuosta vaihtoehtoisesta hoidosta nimeltään onkolyyttinen virushoito - tietoa löytyy lisää osoitteessa: http://www.docrates.fi/
Sieltä löytyy linkki "Uudet hoitomuodot" ja sen alta tämä virushoito.
Hoito on kallista, mutta osasta kustannuksista saa KELA-korvauksen.
Olen tähän kopioinut tekstiä tiedotteesta onkolyyttistä virushoitoa harkitsevalle:
"Voitte hakea kunnaltanne maksusitoumusta, ja mikäli se myönnetään, se vähentää merkittävästi maksettavaksenne tulevia maksuja. Docrates auttaa tarvittaessa maksusitoumuspyynnön laatimisessa. Jos oma kunnallisen sairaalan lääkärinne laatii lähetteen onkolyyttiseen virushoitoon, se saattaa lisätä maksusitoumuspyynnön läpimenon todennäköisyyttä."
Teidän kannattaa huomioida, kuinka tärkeää potilaan hyvä yleiskunto on näiden hoitojen aloittamisen kannalta.
Oma isäni sai vastaavan tuomion noin kuukausi sitten, hänellä oli haimasyöpä, ja tämä olisi saattanut olla meille vaihtoehto, mutta isä oli niin heikossa kunnossa, että han menehtyi sairauteensa.
Jos kerran lääkärit ovat tuon synkän tuomion antaneet ja haluatte vielä itse taistella syöpää vastaan, niin se kannattaa tehdä nyt kun potilas vielä on muuten kunnossa.
Toivotan teille voimia ja parasta mahdollista onnea, jos päätätte virushoitoa kokeilla.
- Tuomio tuliaari
- Re: Tuomio tulikäpy
- Re: Tuomio tuliIskän tyttö
- Re: Tuomio tulimiksi
- Re: Tuomio tulitytyrna
- Re: Tuomio tuliaari
- Re: Tuomio tulitytyrna
- Re: Tuomio tulimavis
- Re: Tuomio tulitoukotyttö
- Re: Tuomio tulihanna1