Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: AML uusiutuminen

Hei, täällä sitä taistellaan....

Tänään tiistaina on viimeinen päivä tätä sytostaatti satsia. Kovat oli pahoinvoinnit mutta alkoivat onneksi helpottamaan. Oskari rukoili: "Jeesus auta.."

Minä olen saanut taas kokea kuinka lähimmäisen rakkaus toimii. Puolestamme on rukoiltu ja rukoillaan, se on suorastaan käsittämätöntä kuinka ihmiset jakavat tämän asian ja rukoilevat Oskarin puolesta. Se lohduttaa ja antaa voimia.

Tälläkin sivustoilla oleva mies henkilö antoi pyyteettömästi konkreettista apua välittämällä laajalti eteenpäin rukouspyyntöä Oskarista. Olen äärettömän kiitollinen! Toivoisin että itsekin pystyisin auttamaan hädässä olevia yhtä paljon.

Vielä ei luovuttajasta ole kuulunut mitään olisihan se helpotus sekin että tieto löytymisestä tulisi. Moni ystävä ja heidän ystävänsä olisi valmis mutta ikä tulee vastaan.

Rukoillen ja siunauksin
Oskin äiti
Oski96 | 10.7.2007 klo 10:20:30