Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: Apua, pelottaa
joo siis en ole mikään lääkäri, mutta Mun mielestä mitä olen ymmärtänyt (korjatkoon jos joku eri mieltä) eli monosyytejä pitäisi olla alle 10% leukosyyttiarvosta. mutta tulehduksessa voi olla jopa 30%. Ne on syöjäsoluja. ja ne neutrot on mun silmään ihan ok. olen tottunut granylosyyteihin joka sama asia mutta pitää kertoa jotenkin. granuissa ainakin meidän 1-vuotiaalla yli tuhat on hyvä arvo. eli kerrotaankohan noi neutrot sitten tuhannella ja saadaan granut. oliko leukosyytit, trombosyytit ja hb ok?infektio siis tosiaan voi nostaa noita monosyyttejä. koita jaksaa ja toivottavasti tästä oli edes jotain hyötyä.
olen huomannut et mitä enemmän nettiä selaa sen enempi on harmia!
tieto luo tuskaa!!!! ja kun ne on aina jokaisen henk.kohtasi arvoja.
meidän tyttö sairastui ollessaan 4.5kk. nyt isot hoidot takana ja puhtaat paperit. helppoa ei ole ollut, mutta lapsen vointi kyllä palkitsee! on niin iloinen ja elämänhaluinen neiti!
hyvää yötä!
- Apua, pelottaaeppu
- Re: Apua, pelottaaemppu
- Re: Apua, pelottaatiltu