Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: Ahdistaa
Hups, tuntuu, että sinulla seinät kaatuu päälle. Tuttuja tunteita kyllä tunnistin minäkin tuosta. Juuri tuo syöpähoitojen aika ja ne kotijaksot olivat aina mitä sattui. Kokoajan piti päivystää, rampata verikokeilla monta kertaa viikossa ja usein hoitojen välillä tulikin sitten joku sepsis tai muuta hässäkkää. Ja siitä sitten poiki taas osastojakso. Kotona ei osannut aloittaa mitään isompaa hommaa, kun se aina jäi kesken. Itse olen ollut työstä pois yli kaksi vuotta ja ensiviikolla sinne täytyisi mennä, arvaa ahdistaako??? Tutntuukin, että olen kahden viimeisen vapaaviikkoni aikana tehnyt sen kaiken mikä jäi rästiin kahden vuoden aikana. Toisaalta tuo kaaos mitä itse käyt läpi nyt, voi onneksi olla ihan sellainen ohimenevä tunnetila. Itseäni aina auttoi osastojaksoilla, kun kävin juttelemassa psykologin kanssa. Oletkos sitä koittanut? Ok, mutta yritä selvitä ja tsemppiä viimeseen hoitoon.- AhdistaaÄiti T.R.
- Re: Ahdistaagranu
- Re: AhdistaaÄiti T.R.