Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Lapsen logiikkaa leukemiasta

Pakko kertoa mitä tänä aamuna tapahtui..

Jesseä tuli kaveri hakemaan ulos ja pojan pukiessa paitaa kaveri kysäisi katetrista mm. " Vieläkö sinne laitetaan sytostaatteja, koska se otetaan pois..?"

Siinä sitten vastailin pukemisen lomassa. Yht äkkiä tuo kaveri tokaisi, että "minä olen niin toivonut kanssa katetria ja leukemiaa".

Minä jäin siinä lähinnä suu auki, että mitä ?!

Poika jatkoi kirkkain silmin, " Se on niin hienoa kun pääsee Helsinkiin, saa kaikkia herkkuja, pelailla pleikkaria...joo ja sinne Korttiinkin (Kuorttiin) pääsee. Ja mulla olis koulua kotona...

Että näin.

Meillä talonyhtiön lapset ovat kokeneet Jessen leukemian upeana asiana, joskin ovat siitä avoimen kateellisia. Jessellä on JOTAIN HIENOA JA ERITYISTÄ jota heillä ei ole. Näinhän se on mutta aikuisena en tätä lottovoittoa toivoisi kenellekään. Lapsen mieli on siitä ihana. että se ei funtsi näitä ikäviä asioita kamalan kauaa, vaan löytää aina ne positiiviset puolet. Tämän kun jaksaisi itsekin muistaa aina arjessa !

fionat | 11.12.2006 klo 11:19:59