Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: Mistäpäin Suomea?
Hei teille kaikille(retsku66,juuliska ja anne74) ja kiitos viesteistänne.Retskulle ja juuliskalle toivotan voimia arjen pyöritykseen,hienoa että lapsenne selvisivät voittajina sairaudesta.Mielestäni jokaisen lapsen kuuluisi selvitä voittajana rankoista hoidoista,saada palkinnoksi terve elämä.
Onneksi lapsia myös seurataan parantumisen jälkeen aikuisikään saakka,rankat hoidot voivat jättää lapsiin haittavaikutuksia(mikä minusta on väärin!!!)Niin miten te ajattelette tämän asian?
Oma lapseni ei selvinnyt voittajana sairaudestaan(Wilmsin tuumori)vaan hän menehtyi 19.11-99 Tyksissä.Vuodet ovat helpottaneet kovinta tuskaani ja myös kolme tytärtäni ovat auttaneet minua surutielläni.Siis pystyn keskustelemaan ja tukemaan perheitä joissa on syöpälapsi,en masentamaan heitä!
Voimia ja syysterveisiä Piian äidiltä!
Hei Anne74,miten itse olet jaksanut?Teillä on ylläpitovaihe menossa,onko kaikki mennyt hyvin tai onko tullut ns.äkkilähtöjä esim.kuumeen takia?Minkä ikäinen tyttäresi on?Oletteko käyneet paljon Porissa syöpälasten tapahtumissa tai Turussa Meri-karinassa?Itse olen käynyt paljon Meri-karinassa tyttöjen kanssa ja ilman lapsia myös,ja mukavaa on ollut.Miten teillä on sujunut Tyksissä hoitoaika,voiko siellä pitää mitään yhteyttä muihin syöpälasten vanhempiin(esim.yhteisiä kahvihetkiä)?Saitte sinne uuden kuntoutusohjaajan,sujuuko henkilökemia hänen kanssaan?Tällä foorumilla kun ei saa noita henkilönimiä mainita ,niin en voi kysyä os.416 tutuista työntekijöistä mitään,mutta toivottavasti kaikille kuuluu hyvää.Itse asun Raumalla ja toimin paikallisen syöpäyhdistyksen vertaistukijana.Jos haluat,voimme vaikka tavata joskus livenä.Toivotan sinulle ja tytöllesi myös paljon voimia arkeen ja kauniita syyspäiviä!
Terveisin:Piian äiti
- Mistäpäin Suomea?Piian äiti
- Re: Mistäpäin Suomea?retsku66
- Re: Mistäpäin Suomea?juuliska
- Re: Mistäpäin Suomea?anne74
- Re: Mistäpäin Suomea?Piian äiti
- Re: Mistäpäin Suomea?anne74
- Re: Mistäpäin Suomea?Piian äiti
- retskuMolla