Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: Hei Oski!

Hei,

olen lukenut viestejäsi.Olen pahoillain,että teidän Oskarin syöpä on uusinut.Itse olen savosta kotoisin ja Pinjamme syöpä todettiin lomamatkalla Kysissä.Toivon ja rukoilen todella,että Oskarin siirto onnistuu hyvin!

Hienoa,että jaksat uskoa.Niin kyllä uskoin miekin,mutta meil oli päätetty toisin.Tällä en nyt todellakaan tarkoita,että teillekin olisi sellasia suunnitelmia Taivaasta,mutta me emme saaneet mieleistämme rukousvastausta,vaikka rukoilijat ympäri suomea rukoilivat.

Silti,nyt kaksi vuotta Pinjamme kuoleman surun kera eläneenä toteamme:Jumala tietää parhaiten.Kaipuu on kova,mutta tiedämme,ettei Pinja kärsi ikävästä.Enkä usko,että erilainen vastaus johtui uskomme heikkoudesta.Pinjamme elämäntehtävä vaan oli jo tehty maanpäällä.

Toivon sydämestäni,että Oskarille olisi Taivaan Isi suunnitellut vielä paljon maanpäällistä tehtävää.
Silti,Tapahtukoon Hänen tahtonsa...Niin minä rukoilin käytävällä kun Pinjaa elvytettiin.Pinjahan menehtyi sepsikseen ja vakaviin sisäisiin verenvuotoihin hoitojen alkumetreillä silloin elokuussa 2005.

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.Olette Isän kädessä koko perhe-erityisesti Oskarinne!

Lämmöllä siunaten <3 Marju,Pinjaenkelimme ja kolmen ihanan lapsemme äiti
pinjaenkeli | 12.10.2007 klo 20:15:23