Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Lapsellani todettiin leukemia elokuussa 2005.
Nyt käydään läpi ylläpito-hoitoja (tabletti). Eli lapseni voi olosuhteisiin nähden hyvin, on vilkas ja iloinen 6-vuotias! Minä vain ahdistun päivä päivältä lisää, pelottaa tämä elämän raakuus. Muutama päivä sitten kuulin surullisia uutisia kun "sairaala-kaveri" oli menehtynyt leukemiaan. Minä pelkään niin etten tiedä miten päin olisin... Minä pelkään että tauti ryöpsähtää taas pintaan tai muille lapsille tulee sama tauti, meillä siis neljä lasta. Mä olen jäänyt yksin pelkoni kanssa, kaikki pitää minua vahvana ja olen se, joka joutuu aina lohduttamaan toisia. Nyt kun on vuosi kulunut, kukaan ei enää edes kysy miten minä jaksan tai miten me jaksetaan... Ei saisi olla näin itsekäs, pääasia että lapsi voi hyvin. Millaisia kokemuksia muilla on näistä tabletti-ylläpitohoidoista?!- Lapsellani todettiin leukemia elokuussa 2005.Nunnu