Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: PEB-hoidon sivuvaikutuksista
Moikka jarkko.Hoitojen sivuvaikutukset on hyvin yksilöllisiä ja minun tarinani koskee vain minua joten älä laita suoraan onyhtäkuin merkkiä väliin.
Minulla katosi ensin maku aisti, mikään ei maistunut miltään. Erittäin tuliset kiinalaiset vain anto hieman makua.
Haju aisti tuntu tarkentuvan jotkut hajut alkoi etomaan etenkin käsidesi millä desinfioidaan kädet. Munuaisten toimintaa tarkailtiin virtsan määrästä ja se haju se vasta alkoikin tekemään pahaa, alussa ei mitään mutta sitten se iski.
Korvien tinnitys oli jatkuvaa mutta myöhemmin se katoaa kun hoidot loppuu ja pääsee palautumaan.
Näkökin alkoi hämärtymään loppu aikana, en tiä johtuko lääkeistä vai siitä että olin fyysisesti aika loppu.
Sairastin 2005 ja nyt ei ole mitään ongelmaa. Ainoa muistutus on kontrolli käynnit ja arpi vatsassa, niin ja vain yksi kives. elämään suhtaudun nykyään niin paljon paremmin, ei pikku asiat ressaa :D .
Suurimpana ongelmana koin sen että tasapaino alkoi pettämään, koko ajan huippas ja heikotti. Alussa en tiennyt mistä se johtui mutta sitten pyysin että tutkivat suolat elimistöstä ja nehän oli alhaalla. Aloin juomaan wissyä ja syömään suola tikkuja niin olo koheni jo parissa päivässä.
Nyt kun mietin niin ei ihne että suolat oli vähissä, nestettä virtaa kohtuu paljon elimistön läpi. 3-4 litraa tiputuksena ja normaali juonti vielä päälle.
- Re: PEB-hoidon sivuvaikutuksistaToipunut 82