Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Oireet...
Moi kaikille!Mulla on kaikki oireet lymfoomaan ja olen myös riskiryhmässä että siihen voisin sairastua. Olen huolestunut ja kaipaan neuvoja.
Marraskuussa olin viikon kuumeessa(harvinaista minulle) ja sen jälkeen nivusten imusolmukkeet kohosi(nyt olleet jo 7vko koholla). Kummallakin puolella 3-4kpl, n. 0.5cm kokoisia. Eivät ole kipeitä ja tuntuvat aika "pinkeiltä". Myös alaselkä tuli todella kipeäksi tuon kuumeen jälkeen. Pitkään on ollut flunssaa, nenä vuotaa / on tukossa ja kurkku on välillä vähän kipeä. Kaulalla on koholla(ainakin jo muutaman vuoden ajan ollut)oikealla puolella 1 isompi ja 2 pientä imusolmuketta.
Olen iltaisin melko väsynyt monena iltana lämpöä on 36.6-36.8'C ja toisinaan palelen usein. Tuolloin marraskuussa tulehdusarvot ei olleet koholla ja lääkäri sanoi että ei olisi kyse syövästä?? Tosin noi nivusten solmukkeet ei ollut silloin vielä koholla.
Pitäisi varmaan suunnistaa uudelleen lääkärin pakeille ja pyytää testit...
- Oireet...PeteC
- Re: Oireet...-miu-
- Re: Oireet...PeteC
- Re: Oireet...PeteC
- Re: Oireet...-miu-