Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: ei voi olla totta
Tiedän miten turhauttavaa se odottaminen voi olla. Itseltäni todettiin syöpä kesä loma aikana jolloin ei ollut kirurkeja riittävästi töissä ja urologeja ei olenkaan. Minä soitin suomen yksityiset läpi ja sama virsi joka paikassa. soittelin jopa ruotsin yksityisille mutta kieli muuri oli liian suuri.Viimen varasin ajan työpaikkani lääkäriltä ja marsin sinne kertoen tilanteen. Kuinkas ollakkaan hän otti puhelun "tutulleen" sairaalaan ja ihmetteli että miten näin ilmeistä syöpää ei voida muka leikata nopeampaa. Heti illalla (virka ajan jälkeen) tuli puhelu että viikon päästä leikkaus.
Silloin kun hätä on suuri niin röyhkeästi vaan langat kuumiksi ja jos saa viellä jonkun muun soitamaan puolestanne niin aina paranee.
Minulle alun perin sanotiin että urologi tulee lomilta parin viikon päästä ja siitä pari kole ehkä neljäkin viikoa leikaukseen.
Minulla oli siis kives syöpä ja tiesin että se "palli" on jo mennyttä ja ainoa vaihto ehto on sen poisto. Siksi minut voitiin leikata ilman urologin lausuntoa niin sanotusti hätäleikauksessa.
Toivotan teille kummallekin VOIMIA, se on erittäin rankaa aikaa. En toivoisi sitä kenellekään. Olkaa toistenne tukena ja puhukaa kaikesta, AIVAN KAIKESTA !!! Minun tapauksessa puolisoni otti sen kovempaa ja uskon että niin on monessa tapauksessa.
- ei voi olla tottapeltirumpu
- Re: ei voi olla tottaToipunut 82