Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Ers, mitä nyt?

No niin... tässä on aika taas kulunut ja olen yrittänyt unohtaa koko penteleen syövän. Isä leikattiin viime kesänä ja leikkaus meni hyvin. Parantuminen oli nopeaa ja psa arvo laski.

Nyt kuitenkin vaihteeksi huonompia uutisia. Tänään oli aika lääkärille ja psa oli noussut. Eli aikaisempi arvo oli 0,18 ja nyt tämä uusin 0,22. Lääkäri oli sitä mieltä että tutkitaan mistä arvon nousu johtuu. Hyvä että tutkivat.

Te kun tiedätte täällä enemmän tästä sairaudesta kuin minä, niin mitä mieltä olette noista arvoista? En nyt ole ihan varma, mutta mielestäni tuo aikaisempi arvo on puolen vuoden takaa. Mitäköhän tutkimuksia nyt tekevät? Lääkäri oli sanonut että he pitävät perjantaina kokouksen kollegojen kanssa ja käsittelevät siellä viikon potilasasiat, eli sen jälkeen pitäisi tulla kutsu johonkin tutkimukseen. Toivottavasti sitä kutsua ei saa taas odottaa viikkoja.

Sellaiseen tekstiin törmäsin että pyöräily saattaa vaikuttaa psa -arvoon. Ja kappas kun isä polkee kuntopyörää joka aamu. Eli ilmeisesti arvon kohoaminen voi johtua tästäkin. Pelkään silti pahinta, koska tänään olin toiveikkain mielin ja heti tuli p*skaa niskaan, eli...
Melkein hullu | 24.4.2013 klo 22:33:43