Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Tumpin ers, robottijono ja hoidon valinta
Tumppi, tervetuloa joukkoon.
Oman tapaukseni olen kirjannut tuohon "ers, minun tapaukseni".
Ensi kuussa tulee 2 vuotta robotista ja muistot koko seikkailusta ovat nyt jo melkein unohtuneet. Aina välillä pitää kuitenkin käydä näillä sivuilla ja samalla muistaa päivittää omaa juttuaan. Muistan itse kuinka tärkeää oli saada lukea muiden kokemuksista joten olen päättänyt aina kirjata tuloksia sitä mukaa kuin niitä saan. Toukokuussa siis 2 vuotis juhlat ja toivottavasti PSA luvut ovat samat kuin Kyproksen keskuspankin saldo eli nolla.
Karix kirjoitteli viisaita tuossa edellä, hyvää tekstiä.
Joka tapauksessa se suuri päätös sinulla on edessäsi (vai onko enää) eli mitä pyytää kirurgia poistamaan. Saat ihan valita. Itse sanoin Peijaksessa että mitään ei tarvitse säästellä kunhan saan elinvuosia mahdollisimman paljon. Olin silloin 63 vee. Kirurgi sanoi vuosihuollossa, tivattuani häneltä tietoa elinvuosista, että tähän tautiin sinä et kuole. Tämä riittää minulle mutta samalla ymmärrän että mikään ei ole varmaa. Pitää vain itse olla tyytyväinen päätökseensä, kukaan muu ei sitä sinulle tee. Suosituksia saat kyllä.
Luin että koit tuon näytteenoton samalla lailla kuin minä eli epämielyttävänä mutta kivuttomana. Robotti on aivan sama juttu, no problem. Katetri samoin, ei mitään ongelmia mutta viikko siinä hurahtaa ja kuten varmaan kaikki ovat sinulle suositelleet niin paljon lihasjumppaa ennen ja jälkeen ja pitkälle tulevaisuuteen muuten alkaa tiputtaa. Mutta ei sekään mitään kunhan on elossa.
Lycka till
- Tumpin ers, kokemukseni.Tumppi
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jukarhu
- Re: Tumpin ers, robottijono ja hoidon valintaaxel
- T-luokituskarix
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, jonotustajyrkiap
- Re: Magneettikuvauksen tulosjyrkiap
- Onnea minultakinjyrkiap
- Leikkaus 18.6.2013Tumppi
- Re: Leikkaus 18.6.2013jyrkiap