Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: PSA 0,0 !!
Kiitti vaan veljet, kyllä tämä tästä. Tuosta Enantonista muutama sana. Sain ensimmäisen pistoksen heti kun syöpä oli todettu ja luustokartoitus tehty, eli helmikuun lopussa 2008. Sitten yksi pistos joka kuukausi siihen saakka, kun sädehoito loppui, eli elokuun puolessa välissä. Sain viisi pistosta, ja sen mukana sivuvaikutukset kuumine aaltoineen ja vaimo sai todella olla aivan rauhassa. Ei edes haluttanut!Kun sädehoito loppui elokuussa, sen jälkeen yksi Casodex päivässä. Lääkkeen nimi on vaihtunut neljä kertaa, koska laki määrää ottamaan sen halvimman vaihtoehdon. Tokihan saa ottaa Casodexiäkin, mutta välirahan sen ja halvimman vaihtoehdon välillä joutuisi maksamaan itse. Kuitenkin niissä kaikissa on sama vaikuttava aine, bicalutamiini.
Olen juonut graanattiomenamehua päivittäin, joka sisältää antioksidantteja, sitten olen syönyt runsaasti ruokien mukana tomaattiketsuppia, jossa on lykopeenia. Punaista lihaa olen vähentänyt, tilalle kalaa ja hedelmiä. Ja sitten olen tehnyt "coctailin" granaattiomenamehusta, johon panen 1 tl tummaa kaakaojauhetta, 1 tl currya ja ruokalusikallinen oliiviliöljyä. Ei maistu kauhean hyvälle, mutta kaikilla näillä mainituilla aineilla on todettu syöpää hidastava, jopa pysäyttävä vaikutus. Ja sitten kaksi D-vitamiinikapselia joka päivä, etenkin näin pimeänä aikana, koska elimistö ei saa auringosta sitä.
Tässä tuli nyt kertomusta pitkästi, mutta kaikkia on kokeiltava. Olo on hyvä ja ei ole (vielä) ilmaantunut muita haittoja sädehoidosta. Ja "sekin" homma toimii kuin ennenkin, tosi virkistyminen tapahtui nyt marraskuulla.
Mutta rupatellaan toiste lisää, pidetään mieli korkealla ja iloisena ja eletään niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Hyvää joulua ja terveyttä vuodelle 2010.
- Re: PSA 0,0 !!hraManson
- Re: PSA 0,0 !!jokker
- Re: PSA 0,0 !!Toipilas
- Re: PSA 0,0 !!jokker
- Re: PSA 0,0 !!ER