Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Kysymyksiä

Hei matu69. Voin ainakin omalta osaltani rohkaista hoitovalinnasta. Minun er-syöpä todettiin 2007 loppuvuodesta ja hoidettiin sädehoidolla 2008 kesällä. Siis seitsemäs vuosi on meneillään ja elän normaalia elämää kaikilta osin. En edes muista koko sairautta.

Minulla sädehoito aiheutti hoidon lopussa peräsuolen ärsytystä ja tihentynyttä virtsaamista. Tietysti ei äijä ole voimiltaan huippukunnossa hoidon aikana mutta vaivat loppuvat 1-2 kuukauden kuluessa.
Yksi bikalutamiini 150mg päivässä, muttei sekään aiheuta juurikaan sivuvaikutuksia. Olen jopa jakanut pillerin kahtia, että annos on 75mg. Ehkä rinnat ovat ajoittain hieman arat. Ja se "miehinen" puoli on nykyään kondiksessa ilman apujakin, ikää 64 vuotta.
Se piikki todella aiheuttaa ajoittain kuumia aaltoja ja oikeastaan vaimo on "siinä asiassa" tarpeeton. Mutta kun piikitys loppuu, loppuvat haitatkin.

Eli minulla sädehoidetulla pohjoisen miehellä on kaikki hyvin. Toivon mukaan myös teillä. Hyvää jatkoa ja reipasta joulumieltä.

PS. Paprikajauhe on kova antioksidantti, löytyy joka kaupasta maustehyllystä.
ER | 6.12.2013 klo 17:25:54