Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Tervehdys kohtalotoverit
Nyt on sitten toinen sädehoidon jälkeinen kontrollikäynti takana.Psa oli 1,4 kuten edelliselläkin kerralla. Näyttäisi nyt siltä, että tauti on talttunut alun ärhäkkyydestään huolimatta.
Lähtötilanteessa psa oli 13,8 ja Cleason 7(4+3). Valitsin sädehoidon lääkäreiden leikkaussuosituksista välittämättä. Sain annoksen 39x2G:tä. Eli melkoinen annos.
Summa sumarum. Olen hyvin iloinen valinnastani ja taudin todennäköisestä talttumisesta. "selvisin" ilman vaippoja, erektiohäiriöitä ja ennenkaikkea henkisesti terveenä.Olen nimittäin niin voimakkaasti seksuaalinen ihminen, että "kyvyn" menettäminen olisi mitä suurimmalla todennäköisyydellä ollut kamala isku.
Pitäisi vaan muistaa joka päivä olla kiitollinen siitä kuinka hyvin kaikki lopultakin meni diagnoosin aiheuttaman shokin jälkeen.
OIKEON HYVÄÄ SYKSYÄ TEILLE KAIKILLE KOHTALOTOVEREILLE!
P.S Muistakaa aina että TE ITSE teette päätöksen hoidosta eikä suinkaan lääkäri, joilla mielipiteitä löytyy niin monta kuin lääkäreitäkin.
- Tervehdys kohtalotoveritsaku