Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Sädehoito
Hei ystävät ja kohtalotoverit!Minulla on nyt sitten ärhäkäksi todettu T2c Cleason 3+4 er syöpä.
Lääkärin mukaan en voi saada Brakyhoitoa, vaikka itse sitä olisin halunnut. Joku käypähoitosuositus kuulema estää. En ymmärrä moista. EN PELKÄÄ KUOLEMAA. Otan mieluummin sen,, kuin kuljen kyvyttömänä loppuelämäni: Paljon täällä on porukkaa, joka mainostaa miten elämä on ihanaa vajavaisenakin. OK! Jos joku on sitä mieltä en käy riitelemään. ASIA ON ELÄMÄNKATSOMUKSELLIINEN! Henkilökohtaisesti en sellaista elämää halua. Tarjottiin myös kemiallista kastraatiota; EI KIITOS! Valitsin mieluummin antiantrogeenin. Olkoonkin, että valitsin väärin, niin olen päätökseni takana enkä sen vaikutuksista käy valittelemaan. Tiedeän tasan tarkkaan, että joku vastaa etten pidä elämää arvossa. VÄÄRIN! Arvostan elämää liikaa elääkseni loppuelämäni leikattuna, hermot katkottuna ja kalu lurpassa kuten mielikin. HYVÄÄ KEVÄTTÄ! Älkkääkä uskoko heti mitä teille ehdotetaan.
- Sädehoitosaku
- Re: SädehoitohraManson
- Re: Sädehoitosaku
- Re: SädehoitoToipilas
- Re: Sädehoitojukarhu
- Re: SädehoitohraManson
- Re: Sädehoitolilja-orvokki
- Re: SädehoitoC61...
- Re: SädehoitoC61...
- maalimankatsomuksellinenpinewood