Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Miehelläni keuhkosyöpä

Heippa kaikille!
Miehelläni tuli soliskuoppaan patti, käytiin ensin tk:ssa lääkärissä, siellä otettiin veri-, ja rtg-kuvat, lisäksi passitus keskussairaalaan, siellä todettiin kolmannella kerralla keuhkosyöpä joka oli jo lähettänyt etäpesäkkeitä pikkuaivoihin-, lisämunuaisiin-, maksaa-, Hoidoksi alettiin antamaan sädehoitoa, kun olimme mieheni kanssa viimeisellä kerralla sädehoidossa niin mieheni valitti niskakipua joka sitten kuvattiin ja todettiin kaularangassa etäpesäke joka leikattiin, silloin vielä kaikki näytti hyvältä. Sitten kun olimme mieheni kanssa sytostaattipuolella lääkärin vastaanotolla hoitosuunnittelussa niin mieheni valitti lonkkakipua, joka sitten seuraavana päivänä kuvattiin ja todettiin reisiluun kaulan murtuma joka leikattiin, mieheni oli keskussairaalassa n.viikon jonka jälkeen siirrettiin tk:hon, jossa pitäisi aloittaa kuntoutukset että pääsisi vielä kävelemään. Minä olen käynyt nyt tk:ssa kaksi kertaa päivässä syöttämässä ja juottamassa, eilen kun olin siellä niin mieheni oli ihan hämärän rajamailla, ja kun huomautin siitä hoitajalle niin hänpä mittasi kuumeen ja hups sitähän oli 38.7, ei syönyt eikä juonut mitään, mutta tänään kun kävin klo 12 ja klo 16 katsomassa niin hänpä oli ihan virkkuna ja popsi kaikki ruoat, minä oikein yllätyin että ruoka maistui.Minä olen harkinnut että otan mieheni kotiin. Onko tällä palstalla muita kohtalo tovereita joiden kanssa voisi vaihtaa ajatuksia?
kaarina54 | 3.9.2006 klo 18:32:29