Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: naisten munuaissyöpä
Tervehdys teille kirjoittaneille. Saitte minut kirjautumaan sivustolle, kun viestinne olivat minua, vastasairastunutta, rohkaisevia.Leikkauksestani on kuukausi, kasvain löytyi vain alle kaksi viikkoa sitä ennen, joten olen vielä kovin alkuvaiheessa tässä kaikessa. Jatkotutkimukset syöpäklinikallakin alkavat vasta pääsiäisen jälkeen. Vasen munuainen on poistettu, kasvain oli iso (1,6 kg) ja imusolmukkeissa oli metastaatteja. Oletus on, ettei ole levinnyt laajemmalle. Nyt sitten jännätään ja yritetään toipua leikkauksesta. Sairastin ensin keuhkokuumeen, jonka myötä tämä sattumalöydös sitten tuli esiin. Kunto on siksikin kovin huono edelleen. Minä pohdin vain särkylääkkeiden sivuvaikutuksia tällä hetkellä ja yritän vähentää niiden käyttöä. Ja tietysti ajatuksissa pyörii monenlaiset vaihtoehdot tulevista vuosista.
Tsemppiä teille molemmille, lohdullista kuulla, että parantumatonkin tauti voi antaa monia vuosia lisää. Kun alkushokin ajatukset olivat mitä olivat.
- naisten munuaissyöpämimma
- Re: naisten munuaissyöpäkäppyrä
- Re: naisten munuaissyöpäRia09