Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Eturauhassyöpä, jota ei hoidettu ajoissa

Jatkan tätä nyt ensimmäisten hoitojen jälkeen:

No niin, sädehoidot takana 36 (76 Gy), 30 x omalla autollaviimeiset kuusi taksilla, hain jatkoaikaa sairauslomalle, nyt tämän kuun (syys) loppuun.
Kunto 10%, jaksaa kävellä rouvan kanssa n. 45 min. hitaasti, pikkuisia istuma taukoja pitäen. Kunto/testeronin estolääke aihettaa himppasen hikoilua eli helvetisti ja samoin painon nousua, nyt 4 kg. Diabeetikko kun olen niin sokerit on kumminkin aika lailla kohdillaan, pitkä 6,7.

Ja sitten ennen sädehoitoja tuli käytettyä jonkun verran alkoholia unilääkkeenä ja silloin oli pilleri-diabetes lääkkeet, jotka aiheuttavat yhdessä elimistön kuivumista. Josta oli sitten yhteisvaikutus elimistön kuivuminen -> Sairaalaan Juhannuksen aaton aattona ja seuraavan vuorokauden aikana molempiin käsiin katedrit ja 7 lt nestettä sisuksiin. Olihan Juhannus.

Nyt en sitten tiedä mitä oikein tekisi. 2 lääkäriä, työterveys ja sitten kunnallinen syöpää vastaava urologi. Reikiä pistetään oikein urakalla molempin kyynärstaipeisiin, mutta vielä ei ole tarvinnut mennä kämmenselkiin. Ja sitten ne kesäpaidan ehkäisevät vampyyrien aiheuttamat mustelmat pistoksista. (Kerroin jo aikaisemmin ohuista suonistani, ei taida minusta tulla narkkaria, kun suonia ei meinaa löytyä).

Mutta teen työtä, jossa olen asiakkaan kanssa välillä naamatusten, tai aika useaan. Miten Veellä selität , kun vesi valuu 15 minuutin välein purona päästä, siten että tukka kastuu ?`Flunssa joka viikko ? Vitunmoinen krapula.

Nyt tipun Kelan päivärahoille, joten tulot tippuu noin puoleen. Onneksi se ei nyt ole kovin iso ongelma, mutta kumminkin, koska tein heti taloudellisia järjestelyitä kun asia selvisi

Mutta töihin vielä ??? Siinäpä vasta kysymys.

Olen ollut sen verran onnekas, että olen viimeiset 10 vuotta ollut juuri siinä työssä, mistä tykkään. Mutta nyt voi olla motivaatio vähän

kateissa. Sillä olen huomannut, että mailmassa on hyvin paljon tärkeämpiä asioita; VAIMO, LAPSET.

tulihan vuodatus kertaa (76 Gy), viimeiset kuusi taksilla, hain jatkoaikaa sairauslomalle, nyt tämän kuun (syys) loppuun. Kunto

10%, jaksaa kävellä rouvan kanssa n. 45 min. hitaasti, pikkuisia istuma taukoja pitäen. Kunto/testeronin estolääke aihettaa himppasen hikoilua eli helvetisti ja samoin painon nousua, nyt 4 kg. Diabeetikko kun olen niin sokerit on kumminkin aika lailla kohdillaan, pitkä 6,7.

Ja sitten ennen sädehoitoja tuli käytettyä jonkun verran alkoholia unilääkkeenä ja silloin oli pilleri-diabetes lääkkeet, jotka aiheuttavat elimistön kuivumista. Josta oli sitten yhteisvaikutus elimistön kuivuminen -> Sairaalaan Juhannuksen aaton aattona ja seuraavan vuorokauden sisällä molempiin käsiin katedrit yhtaikaa ja 7 lt nestettä sisuksiin. Olihan Juhannus. oli muuten meilenkiintoista kävellä yöllä tupakalle ja kuselle ( 1 tunnin välein) tippatelineiden kanssa.

Nyt en sitten tiedä mitä oikein tekisi. 2 lääkäriä, työterveys ja sitten kunnallinen syöpää vastaava urologi.

Reikiä pistetään oikein urakalla molempin kyynärstaipeisiin, mutta vielä ei ole tarvinnut mennä kämmenselkiin. Ja sitten ne kesäpaidan ehkäisevät vampyyrien aiheuttamat pikku mustelmat pistoksista. (Kerroin jo aikaisemmin ohuista suonistani, ei taida minusta tulla narkkaria, kun suonia ei meinaa löytyä).

Mutta teen työtä, jossa olen asiakkaan kanssa välillä naamatusten, tai aika useaan. Miten Veellä selität , kun vesi valuu 15 minuutin välein purona päästä, siten että tukka kastuu ?`Flunssa joka viikko ? Vitunmoinen krapula?

Nyt tipun Kelan päivärahoille, joten tulot tippuu n. puoleen. Onneksi se ei nyt ole kovin iso ongelma, mutta kumminkin, koska tein heti taloudellisia järjestelyitä kun asia selvisi.

Mutta töihin vielä ??? Siinäpä vasta kysymys.

Olen ollut sen verran onnekas, että olen viimeiset 10 vuotta ollut juuri siinä työssä, mistä tykkään. Mutta nyt voi olla motivaatio vähän kateissa.

Sillä olen huomannut, että mailmassa on hyvin paljon tärkeämpiä asioita; VAIMO, LAPSET.

tulihan vuodatus
Haapaharju | 9.9.2013 klo 20:53:32