Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Erittäin laajalle levinnyt munuaissyöpä
Hei kaikille,kirjoittelen ensimmäistä kertaa tänne ja tiedän että minun paikkani olisi tuolla omaisten puolella mutta rohkenen nyt syvässä epätoivossa kirjoittamaan tänne miesten puolelle siinä toivossa että joku isin kohtalotoveri voisi kertoa selviytymisestään:).
Hän sairastaa siis munuaissyöpää joka on laajalle levinnyt(kummatkin keuhkot,selkäranka).Mitään oireita ei ole ollut,mikä on minusta todella omituista,ja nyt 1kk sitten selvisi kuitenkin tämä koko kauheus.Lääkärit on sitä mieltä että mitään ei ole tehtävissä,ei kuulemma kannata edes yrittää.Minä taas olen ehdottomasti sitä mieltä että toivoa on niin kauan kun henki pihisee.
Olisin niin kiitollinen jos joku ihana ihminen jaksais kertoa oman tai jonkun muun tarinan jos mun kertoma liippaa läheltä.
sanottakoon vielä että menetin oman lapseni kun sairastuin harvinaiseen trofoblastisairauteen joka on istukkasyövän syy.En sairastunut syöpään mutta menetin lapseni,ja uskon että syöpä olisi ollut" helpompi" kestää kun tämä lapsen menetys.
Eli millä teitä on hoidettu ja miten olette hoidot kestänyt,ym..
Mainittakoon vielä että isä on perusterve 70v,ei mitään vaivoja ollut ikinä ennen tätä paukkua.
Kiitos etukäteen
- Erittäin laajalle levinnyt munuaissyöpäsurusimmu