Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Erittäin laajalle levinnyt munuaissyöpä

Tsemppiä minultakin surusimmu!

On varmasti raskasta seurata läheisensä vaikeaa tilannetta. Koita kuitenkin pitää hyvää huolta omasta jaksamisestasikin. Itse syöpää sairastavana kaikkein viimeiseksi haluaisin että perheeni joutuu hirveästi kärsimään. Tunteensa saa toki näyttää, itkunkin ja sen että läheistä rakastaa. Mutta se myös kannustaa sairasta vanhempaa kun näkee lapsensa pyrkivän elämässä eteenpäin sairaudesta huolimatta. Ja jos on vaikeita hetkiä niin kyllä se läsnäolo silloin olisi ihanaa.

Tiedäthän, että tuonne tämän järjestön puhelinpalveluun saavat myös läheiset soittaa ja saada tukea? Itse potilaana olen saanut ahdistukseen hyvää lääkettä, joka ei turruta, mutta antoi mahdollisuuden päästä loppumattomasta itkusta, johon saattoi ikäänkuin vajota.

Isällesi lämmin tervehdys. Toivottavasti Sutent antaa lisäaikaa teille kuten monille muillekin.
Ria09 | 12.2.2010 klo 14:12:12