Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: ER:n "jatkohoito" ravinnolla ja kotikonstein

Sadepäivän 'ratoksi' lueskelin näitä "jatkohoitoon" liityviä kirjoituksia täältä netin syövereistä. Paljon on tietoa, tutkittua, koettua, elettyä ja ties miten luokiteltavaa.

Olen pohjimmiltania ammattilaiseen osaamiseen uskova joten "luotan" enemmän tuohon tutkittuun ja raportoituun "tietoon". Tutkittua tietoa sitten voi kyllä tulkita ja päätyä tänään yhdenlaiseen tulokseen ja huomenna aivan toisenlaiseen lopputulemaan.

Itseäni, enkä elintapojani en tästä ERS'tä syytä,
- perusterveenä diagnosin sain.

Sukuanikaan en aio tilille laittaa, perimä taitaa olla riskiä kasvattava
- vaikka olen sukuni toinen. Isän puolelta serkku (isäni siskon poika) menehtyi aikoinaan 53 vuotiaana.

Ympäristötekijät, no jaaaaa?
- kun ilmoitin arvan osuneen niin yllättäen löytyi 4 läheistä
työtoveria joille oli myöskin arpa osunut 5-v'n sisällä.

Kohtuus?
- lienee hyväksi asiassa kuin asiassa, tosin kohtuudetkin lienevät aika yksilöllisiä.

Arpaonni ??
- taitaa olla voitolla pienempi kerroin kuin lotossa?

En mitenkään halua aliarvioida ise kunkin tuntemuksia / käsityksiä tästä ERS kumppanuudesta. Meillä on monia tarinoita ja kohtaloita, kaikki yhtä arvokkaita.

Pidetään mieli avoimena ja keskustellaan kaikista tuntemuksista ja jaetaan arvokkaat kokemukset kollegoiden kesken.

Olen, etenkin alkuvaiheessa, kokenut tämän vertaistuen ensiarvoisen tärkeäksi. Katsonkin nämä tarinat & turinat täällä netissä sekä kasvotusten kollegoiden, ystävien läheisten kanssa, kotikonsteista tärkeimmiksi.

jatketaan terveenä kunnes toisin todistetaan.
jukarhu | 16.8.2011 klo 13:49:39