Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: ERS ja potenssi

Minulle tehtiin peräsuolen poistoleikkaus ja samalla katkaistiin häntäluu ja hermot leikatulle alueelle leikkauksen jälkeisten tuskien ehkäisemiseksi,tietenkin se on vaikuttanut potenssiin,ei tule käskyt aivoista ja minulla tästä syystä ei pillerit auta eikä muuten auta Musekaan joten ainoa vaihtoehto on ollut pistoshoito.Minäkin karsatin sitä ensin mutta ennen minä otan piikin kuin työnnän kapselin virtsatorveen(muse) ja pistos tuntuu ainoastaan kuin hyttynen pistäisi,neula NIIN OHUT ja vaikutus 100%.Erektion kesto määrästä (5-20 mikrogrammaa)riipuen 1-2 tuntia ja vaikutus alkaa nopeasti,mulla noin 5 minuutissa.Itse täytyy ottaa suurin 20 mikroa,kerran pitäny mennä ottaa kylmä suihku,kesti noin 3 tuntia.Minulla leikkauksesta 1 vuosi eikä minkäänlaista toipumista tämän suhteen,hermot uusiutuu hitaasti.OOtellessa piikitetää,niin ja piikit halvemmat kuin monet tabletit,kela korvaa osan hinnasta jolloin 2 piikiä paketissa maksaa noin 20e
matti5259 | 4.12.2013 klo 14:40:01