Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Nenänielun syöpä

Elikkäs olen 17-vuotias nuorimies ja mulla näkyy uvulan takana tollanen patti, se ei oo silee vaan siinä näkyvillä on sellanen litteempi osa ja tonne nielukaaren taa jää selvästi patin näkönen juttu. Mulla on valunu pidemmän aikaa limaa sieltä ja sitä on joutunu rykimään pois.

Kävin näyttämäs tota terveyskeskukses vuonna 2009 ja sielt annettiin pillereitä limakalvo turvotukseen. Söin niitä 2 kuuria eikä sille tapahtunu mitää. En huolestunu siitä sen jälkee vaan annoin sen olla siellä.

Nyt oon huolestunu koska mua on alkanu närästää ja mahassakin tuntuu molemmin puolin kipua ja sitä kuumottaa. Toi patti on kanssa suurentunu ja nyt pelottaa et jos siel onki kokoajan ollu syöpää?
Luin netistä, että tätä tautii on usein nuorilla miehillä ja mulla on myös ongelmii hengittää toisella sieraimella, joskus toispuoleista päänsärkyy, kurkkukipuu ja sellasia vihlasuja korvissa. Korvan takana on kans aristava patti (imusolmuke?) ja kaula on ollu viimeaikoina kipee leuan alta.

Elikkäs jos joku tietää jotain täst syövästä nii voisko tää olla sellanen?
Veinq | 3.6.2011 klo 04:06:07