Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Rintasyöpöpotilaan viestiin

Mun on kirjoitettava lisää sulle.Koska uskon että kaipaat toisenlaistakin kommenttia.Ei mikään sairaus vie pois toisen ihmisen läheisyyden kaipuuta.Eikä myöskään seksielämää.Mun mielestä se kuuluu kahden ihmisen väliseen suhteeseen aivan samoin kuin ruoka,juoma ja kaikki muu.Se on mun käsitykseni asioista.Olen näitä asioita paljon miettinyt elämäni varrella ja väitän myös että se on elämään jatkuvuutta antava voima.
Toki välillä voi olla asioita ,jotka vievät voimia pois.Esim.vakava sairaus,mutta uskon senkin olevan väliaikaista.
Ja hyväillä voi aina,osoittaa kiintymystä siten.Halia niin että tietää tunteiden olevan aitoja.Se kropan kieli on pettämätöntä.
Miltä kuullostaa?Ja kuinka sulla on mennyt?Toivon että otat kantaa.Ja toistenkin mielipiteet haluaisin "kuulla".Mutta varsinkin sun.Kesäisiä terveisiä.
Mirjamitar | 8.7.2006 klo 09:51:56